Schema


Goddagens!
Nu har jag suttit och kollat igenom mitt jobbschema för januari-febrari som kom med posten idag.
De första veckorna känns riktigt mastiga... Kommer bli en omställning att jag vissa dagar inte kommer träffa Alice alls... Känns i mitt mammahjärta♥  Menmen! Jag är såå tacksam för att jag får komma tillbaka till mitt gamla jobb så jag ska verkligen inte klaga! Det är ju faktiskt bara de första veckorna det är lite mkt, sen lugnar det ju ner sig!


Så den första veckan kommer jag inte att träffa Alice alls på måndagen, onsdagen och torsdagen... :( Och bara en liten stund på fredagen. :/ Tungt, men det kommer sklart att gå bra! Får sluta tycka synd om mig själv bara! Alice går det ju inte någon nöd på, hon är ju med sin Pappa. =) Den andra veckan kommer jag ju att kunna träffa Alice alla dagar =)


KramKram!


Kommentarer
Michaela

Skönt att komma igång lite i alla fall, och tur att du fick komma tillbaka =)



Helgen var verkligen perfekt, tack <3



Ja, du måste se Johns tröja! Otippat snygg! ;)



Puss <3

2011-12-12 @ 21:29:15
URL: http://michaelapauline.blogg.se/
Hanna- Mamma till Alexander

Usch ja det verkar ju tufft iaf först... men sen blir det ju bättre! :) Och det bästa är ju att du iaf minst får 2 månader på det stället du verkligen vill va :) Kommer bli jättebra gumman! Har du hinnit hälsa på där än? Puss

2011-12-16 @ 12:37:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0