Barnkammartapeter

Herregud så många underbara tapeter det finns till barnrum!!
Hade det varit en liten killes rum jag skulle tapetsera skulle det nog bli denna:


Så otroligt fin! Finns även i grönt och rött.

Denna hade passat i Alices rum...



Eller varför inte denna?




Elller denna....


eller....

(Denna hade jag definitivt velat ha när jag va liten!)


Finns så himlans många fina!
Kolla in www.photowall.se så får ni se =)

Jag kommer aldrig till sängs kanske ni märker förresten!! ;)

PUSS


Kommentarer
Hanna

Den blå med bilarna skulle passa vår pojk perfekt :D Tål att tänkas på till den tiden kommer då hans rum ska fixas :) Jättesöta tapet allihop! Puss

2011-02-18 @ 09:46:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
ellen

jag tycker den med rådjuret skulle passa fint i Alice rum <3 <3 <3

2011-02-19 @ 06:55:14
Hanna

Åh så fin den blåa är.. säkert jättedyr dock! Puss

2011-08-26 @ 19:29:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0