Fredagskväll

HejHopp!
Igår hade vi en riktigt trevlig fredagskväll :) Chrille & Josse kom hit och åt lite middag med oss... Vi åt helstekt fläskfilé, potatisgratäng och rödvinssås. Mums de :) Drack lite rött vin till maten me... Mumma!
Till efterrätt gjorde jag Chokladfondant.... Blev tyvärr inte som jag hade hoppats på... :/ Förra gången jag gjorde de blev de perfekta... Men inte nu... Gick sönder när jag stjälpte upp de... :/ Aja, man kan ju inte lyckas jämt :P

Tack för en trevlig kväll och för den fina blomman!




Kommentarer
Jossan

Tack själva. Nästa gång för ni komma till växjö om ni är sugna på det. Krama

2011-02-28 @ 18:08:42
URL: http://gleamofhope.blogg.se/
Hanna

Så kul med fredagsmys med vänner =) Maten lät ju inte helt fel ;) Puss

2011-03-01 @ 20:45:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0