Härliga fredag!

God morgon på er!
Nu sitter jag här framför datorn och äter lite yoggi. Jag ska strax ta bilen och köra in till Ronneby och handla lite... Undra om jag ska besöka systemet också kanske.... Är lite små-sugen på vin :P
Ikväll kommer Christian & Josefine hit! ska bli kul =)=) Blir väl lite mat å nån efterrätt kanske... Men har inte riktigt bestämt va jag ska hitta på.. :) Får la se =)

Igår var vi mest hemma och bara mös... Passade söta lilla Lukas en stund också.. Vilket litet Busfrö :P Så himla go! Fråga Selma så får ni höra ;) Hon är ju inte sådär superglad för att leka med andra hundar direkt... Men han fick allt igång henne lite! :P
Igår kväll mådde jag lite dåligt... Höll på att måla ett fönster när jag helt plötsligt bara blev jätteillamående och fick kramp i magen... Gick inte över så jag fick gå och lägga mig... Och när jag vaknade idag va de borta iaf. Phu. Blev först rädd att jag åkt på Vinterkräksjukan eller Maginfluensa eller nåt sånt obehagligt! Alice sov hela natten från kl typ 22... Och så vaknade hon inte förren vid 8-tiden och ville ha mat... å sen somnade hon om å sover fortfarande :P Så nu känner man sig alt utvilad! :)

Nej nu ska jag ta på mig och sen köra in mot Ronneby.
Ha det bäst!
Många Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Blev det nåt vin sen? ;) Pussss

2011-03-01 @ 20:48:21
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0