Sleeping Beauty

Hej på er!
Här sitter jag framför datorn med en kopp kaffe framför mig. Älskling jobbar och Lillan ligger i vagnen och sover. Hon har sovit där sen kl 14! Jisses! Får snart väcka henne för hennes mat har stått på värmning en bra stund nu!
Min lilla Pudel ligger på Alices filt under babygymmet... Vilken hund! Skulle inte förvåna mig om hon börjar leka i babygymmet snart! :P Älskade lilla Selma♥ Är så glad över att det har funkat så bra mellan Selma och Alice. Trodde Selma skulle bli mycket svartsjuk eftersom hon alltid fått så mycket uppmärksamhet och blivit rätt så bortskämd av oss :P Men jag tycker inte att hon har visat några tendenser till svartsjuka än iaf. Hon verkar riktigt glad över Alice... När vi lägger ner Alice på filten brukar Selma komma fram och ge henne en "puss" i ansiktet och sen lägger sig Selma gärna bredvid henne och myser. Dock har hon fått börja bli lite mer försiktig med vart hon lägger sig... Att lägga sig nere vid Alices fötter är inte så käckt... Då kan man få sig en eller två sparkar!



Ett litet filmklipp:

 


Nu vaknar min lilla gumma! Dags för matning!
puss


Kommentarer
Hanna

Aaaw gulliga Selma som går fram och tröstar lillan :) Puzz

2011-02-18 @ 09:52:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0