Grillning



Hej på er!
Natten till idag sov Peters systerdotter/Gud-dotter Ellen över hos oss. Mysigt =) Första gången någon sover över här hos oss :)
Idag hade vi tänkt åka skridskor nere på sjön och grilla korv... Men det var alldeles för kallt för att åka skridskor... burrrrr!! Så vi grillade lite korv här hemma bra :P Peter hittade någonting (?) som vi eldade i... Gick jättebra! Och va gott det är att äta korv ute! hehe =) Jag är inte så glad för korv i vanliga fall :P
Hoppas vi ses snart igen Ellen!


Kramar på er


Kommentarer
ellen

ja det va mysigt det!!!!!

2011-02-23 @ 17:29:31
Hanna

Åh så mysigt! Men kallt kan jag tänka mig. Korv är gott! :) Puss

2011-02-24 @ 09:08:59
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0