18 Januari

God kväll!
Hoppas er dag har varit bra!
Natten till idag sov Alice, jag o Selma själva hemma... Peter sov över i Kallinge... Men de gick bra faktiskt! Var inte så hemskans otäckt :P Och Lillan sov bra... från kl 23 till 05... Skönt =)
Idag har vi varit och träffat prästen som ska döpa Alice. Hjälp! Jag börjar bli lite nervös nu :P Men längtar ändå! :) Ska bli så mysigt =)
Imorgon får jag se vad som händer... Peter jobbar 8-21... :/ Tråk! Men dagarna brukar bara rusa förbi(d) ;)
Hihi =)
Här kommer några kort på min Gullunge!







Kommentarer
Hanna

hihi ja nu är det inte många dagar kvar till Alice dop! Så kul att vi får komma och se hur fint allt kommer bli.. Puss

2011-01-19 @ 10:07:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0