Alice & Alexander

Hej på er!
Idag har vi haft lite främmat här hemma... Igår bestämde jag & Hanna att de skulle komma hit på förmiddagen å hälsa på... så jag ställde klockan på halv 9 för att hinna upp i god tid... Men så vaknade Alice vid 7 och var vaken till ca 7.30... Så när klockan sen ringde så var jag liiite trött och bestämde mig för att snoooza en stund.... Sen vaknar jag av att det ringer på dörren... Kollar på klockan och då är den halv 11 (!!!!) Så där utanför stod Hanna, Dennis & Alexander... Vilken syn de måste fått se när jag öppnade dörren så där lagom trött och risig och förvirrad i morgonrocken! Haha! Skojskoj!!! :P
Hade en mycket trevlig dag trots försovningen :P Vi åt frukost ihop allihopa... Sen kom vår granntjej Tindra och hälsade på.. så då fikade vi också... Sen blev det ju såklart massa bebismys!! Och en promenad på de otroligt hala vägarna blev det också! Livsfarligt!!
Här kommer lite kort från dagen :)





Sötaste Gullungarna!


Tack för en trevlig dag! <3



Pussar



Kommentarer
Hanna

Så fint du gjort det gumman! Tack själv för en mycket trevlig dag och för den fina presenten <3 Hihi era sjusovare ;P Kul va det att väcka er hhiihihi :P PUSSSSS



P.S Guuuud vilka söta barn! TÄNK ATT DET ÄR VÅRA <3

2011-01-17 @ 07:25:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Anonym

Vad är det för vagn hanna har då? Är det en emmaljunga måntro? Verkar mycket större och rymligare än din?

2011-01-17 @ 16:41:23
Jenny

Hanna: Hihi de va så lite så =) Ja de va rätt effektivt att bli väckta av er :P vi kan ha er som våra personliga väckarklockor ;)

ja inte klokt att vi har sådana fina barn <3



?: Ja Hanna har en xl Emmaljunga :) Vi har en Brio :)

2011-01-17 @ 21:18:46
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Anonym

okej, vet du om det är en mondial? Är ute o rotar i barnvagnsdjungeln och har särskilt spanat in mondial från emmaljunga. vad tycker ni om er Brio annars? Tycker du det är stor skillnad på er och emmaljungan? Menar typ med liggbredd o så? :)

2011-01-20 @ 18:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0