Jelly Bean



Detta fina tårtfat från Jelly Bean fick följa med mig hem igår! Har suktat efter det i flera år! Nu slog jag äntligen till! Köpte det för presentkortet jag fick av Peters familj i 25-års present. Tack så hemskt mycket!
Nu är det "bara" kakfatet i tre våningar som saknas.... Men frågan är i vilken färg? Vitt, samma som tårtfatet eller det underbara "tuggumirosa"?

Väldigt svårt att fotografera fatet... Är mycket finare i verkligenheten!!
En annan bild på tårtfatet:


Och så det underbara 3-våningsfatet:







Mmmmmm Me ♥


Kommentarer
Hanna

Det är super sött! =) Jag tycker du ska ha ett tuggommirosa kakfat me =) Puss

2011-01-14 @ 11:24:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0