JellyBean

Hejsan!
Trots att gårdagen började på värsta tänkbara sätt hade jag en trevlig dag i stan med Hanna & Alexander. Alice va såklart me också.
Förstår inte vart tiden tog vägen?! Vi kom in till stan vid 11-tiden och åkte ine hem förren kl 17 :O hanna var den som skulle handla mest, för hon hade massa roliga presentkort... Men jag kom då inte tomhänt hem direkt :) Av min snälla Faster fick jag ett presentkort på Cervera när jag fyllde år... Så för det köpte jag mig mitt efterlängtade Kakfat från JellyBean! Åhh va jag tycker det är fint!! Tårtfatet köpte jag ju i vitt, men kakfatet blev rosa! Riktigt "bubbelgumsrosa"




Har lite presentkort kvar på Village, så tror jag ska kika efter dessertskålarna.. Tror nog att de ska finnas där... Hade väl varit läckert att ha både vita och rosa dessertskålar?! Fint att blanda lite =)

En fika/lunch på Åhléns hann vi med också... Både Hanna & jag glömde tyvärr bort att ta kort :/ Menmen! Alice förde ett väldans liv där... hihi... Mammas lilla gaphals... Inte lätt att vara svältande och övertrött ;) Jag blev allt lite svett där ett tag... Men till slut somnade hon och sov sig sen igenom resten av shoppingturen :)

Hittade även en kjol till mig och en kofta... Lite smink köpte jag för presentkortet jag fick av Hanna. Och Alice fick sig ett nytt Babygym som jag fyndade på Åhléns för 70:-! Herregud så billigt! Hade kostat över 300:- 2 par leggings och en kofta fick hon också :)
Det var den dagen det!


Ha det bäst!
Puss


Kommentarer
Hanna

Tack gumman för den trevliga dagen ihop med dej o Alice! Tur jag fick se Alice lite vaken me :) Hihi, hon va ju bara en hungrig liten bebis ju.. Hon va ju glad när hon fick mat =)



PUSS

2011-01-29 @ 19:30:23
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0