Renovering av hallen

Hejhopp!
Var längesen jag bloggade nåt om huset och renoveringen kom jag på... Sen Alice föddes har det ju iofs stått lite stilla... Men nu håller vi på i hallen på övervåningen. Golvet är färdigt och idag har min duktiga Älskling målat taket. Ska dock strykas en gång till. Men redan nu ser man vilken skillnad det blir!

Före, typiskt "bastu-tak"



Efter:


Visst ser det såå mycket ljusare ut nu?? Och takhöjden känns mkt högre också =)
Men har vi inte världens fulaste dörrar????? Haha... De ska bytas snart!!!
Och tapeten ska målas vit på alla väggar utom en... Där blir det förmodligen lite turkost. Me Love!
Favvofärgen =)=) Ska ha en vit soffa så tror de blir snyggt me turkost bakom den =)

Kommer såklart inlägg om detta framöver...

Puss!


Kommentarer
Hanna

Wow vilket lyft! Kommer bli jättefint verkligen! :)Puss

2011-01-27 @ 21:16:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0