Stinkande Leopard?

Hejhopp!
Inatt sov lillan från 00 - 5.30 och sen vidare till 10. Hääärligt!! Känner mig riktigt pigg och utvilad! Bra de för jag har massor att göra idag! Hoppas jag hinner med allt!

Jag har BUS:at idag (Brun-utan-sol) ... Ska bli kul att se hur det blir.. Jag brukar alltid lyckas bli prickig och flammig... :P
Så ser ni nån som ser ut typ såhär imorrn;

... så är det bara lilla jag som BUS:at ;)

Varför ska alltid Brun-utan-sol lukta så hemskt illa förresten?? Så himla unket luktar de... Blääää...
Hoppas de försvinner när jag duschar!
Nä, nu ska jag inte sitta här å fördriva tiden när lillan sover... Städdax!

Ha en trevlig helg!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Haha.. tur du inte såg ut så på dopet :P hihi puss

2011-01-25 @ 15:28:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0