TGIF





God kväll!
Jaha så var det fredag igen... Tycker mer att det känns som söndag faktiskt.. Men det är nog för att Peter är iväg hela helgen i stort sett. Inatt ska jag å Alice (å Selma) sova själva för första gången :O Men de kommer nog gå bra hoppas jag :P Ska ha några lampor tända... hihi :)
Idag har vi varit hos Peters Faster Kerstin en sväng... Trevligt! =) Så skönt med en promenad i det härliga vädret me. Passade på att kolla in Församlingshemmet också, för där hade vi tänkt att vi ska vara efter dopet. Ligger nära kyrkan så det blir perfekt :) Längtar till dopet nu faktiskt.. Men känner mig redan nervös... Hoppas inte Alice kommer skrika massor :P I värsta fall får vi väl stå där framme å mata henne me flaskan :P Ett säkert kort om man vill få henne tyst ;) Hehe, nä de kommer nog gå fint =)
När vi kom hem från Peters faster var det dags för honom att köra till Ronneby... Så då matade jag Alice å sen gick jag ut på tomten med henne i vagnen.. Selma behövdes rastas... :P Å sen sov Alice gott i vagnen i flera timmar. Himla skönt! Jag hann städa undan det mesta av julen, laga mat, äta maten OCH dricka kaffe! :O Inte dåligt minsann :P Håller på och försöker vänja Alice vid att sova/somna mer själv... Tror nog att vi har gjort lite framsteg... Orkar inte gå och bära hela tiden! Får så ont i axlarna!
Imorgon får vi se vad vi tjejer hittar på.. Blir nog en promenad iaf, om vädret tillåter :) Sen blir de kanske lite god middag på kvällen när Peter kommer hem =) Sen jobbar han heela dagen på söndag. Men sen är han ledig i en vecka! Härligt! Hoppashoppas att vi hinner lägga lite golv då!!!

Nej nu ska jag ta mig nåt att äta =)
Trevlig helg på er!
Puss å kram!


Kommentarer
Hanna

Oh läskigt att sova själv! Har jag bara gjort 1 gång här hemma :S Man ser ju spöken och hör ljud som bara den.. fy!

Puss

2011-01-14 @ 11:39:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0