Trettondagsafton

Hejhopp!
Hoppas allt är bra med er!!
Idag tog jag bilen och körde in till Rby en sväng. ENSAM! Har inte varit från Alice så länge innan! Men de gick bra! Hann ju såklart sakna henne (och Peter) men det var rätt skönt att göra något själv! (får man säga så!?)
Var massa folk på maxi såklart... Typiskt... Såå jobbigt att trängas.. Och vissa tar ju ingen hänsyn alls! Aja!
Idag har jag även skickat ut inbjudningskorten till Alices dop! Ska bli så mysigt med dop! Jag gick in på sidan PartyTajm.se innan och där gick jag helt Bananas! Oj så mkt roliga saker! Hihihi!
Annars har det inte hänt så mkt idag! Tog en långpromenad med Alice innan... Burrr så kallt det var! Och moddigt och jobbigt! Svårt att komma fram med barnvagnen!

Nej nu ska jag gosa med mina små prinsessor!

Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Klart man får säga så gumman! Man är ju inte mer än människa! <3 Jag har inte velat lämna ifrån mej Alexander ännu. Jag tror det kommer dröja lite till. Men man är ju så olika. Man älskar ju sina barn lika mycket ändå =)

Usch nä.. speciellt gamla pensionärer tar ingen hänsyn tycker jag! Det är jobbigt att handla när det är mkt folk!

Hihi spännande o se om man får inbjudningskortet idag då ;)

Jag ska fixa mina nu i helgen är det tänkt.. så du får väl ditt mitten/slutet av nästa vecka tror jag.. =)... eller början :P Får se hur mkt jag hinner med i helgen!

Ska bli så kul att komma på Alice dop <3

PUSS

2011-01-07 @ 10:17:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0