Åh nejnej!

åh! vet ni vad som hände nyss? :( jag skulle ta ut selma samt ta in Alices vagn som var ute. så jag haspade upp dörren och tände lampan inne i hallen. då flyger våra små fågelungars mamma in i huset! åh stackaren! flyger upp i taket och in i allt möjligt innan hon till slut dalar ner på golvet. :( så peter kastade över en kökshandduk över henne och jag tar och lägger ut henne på gräsmattan. hon flyger iväg med en gång så hon blev nog inte skadad iaf. men tänk om hon inte vågar återvända till sina ungar? :( Usch, hoppas hon vågar flyga tillbaka! jag får försöka ha koll imorgon. god natt på er! kram


Kommentarer
Linda

Åh Nej! Inte de små stackars bebisarna :( hoppas hon kommer tillbaka, tror inte det är någon fara. Håller tummarna för dig och mamma-fågel!

2011-07-03 @ 00:31:08
Hanna

Hur har det gått? Har fågelmamman vågat sig tillbaka? Puss

2011-07-05 @ 21:00:50
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0