Bäääääbääää

Nu har vi bestämt vad det blir för tapet till Alices rum... (Fondväggen)
Det blir en supersöt tapet från Fioton. Hoppas att det kommer bli fint... Men det tror jag nog.
3 av väggarna i hennes rum blir vita... Inte slätt vita utan det är väv. Känns som att det är praktiskt i ett barnrum. Och så blir det lättare i framtiden ifall vi vill ha släta väggar.... För det blir enklare att spackla på väven än vad det skulle blivit att spackla på tapeten som satt där innan (den som bara bubblade sig som jag säkert har berättat om)
Och så blir det då en fondvägg som blir ljust rosa med små söta lamm på :) Sen blir ju det mesta av inredning vitt... Vit säng, vit byrå/skötbord, vita hyllor, vit gardin. Men självklart kommer det ju bli massa fina färger i också! Ni känner väl mig?! :P Åååå vad jag längtar till jag får börja med det roliga... Puffa kuddar, hänga upp gardiner, hänga upp tavlor och "pynta" :D
Can´t wait!



Här kommer en bild på tapeten!


Tror ni det kommer bli fint? Hade varit så kul att få höra era åsikter♥

Nu ska jag kika runt efter mer inspiration :D
Många Kramar till er!



Kommentarer
Linda

Den ser super söt ut! :D

Då kan hon alltid räkna lammen när hon inte kan sova! ;) haha det blir säkert super bra. Gosa om henne åt mig, var ett tag sen nu :P Kram

2011-07-21 @ 12:46:24
URL: http://http://2dollarpafickan.blogspot.com/
Hanna

Ååh så söt tapet!!!! Jättefin! Tänkte med det att sen kan hon ju räkna lamm när hon ska sova ;)

Ja det roligaste är ju att inreda! =)

Puss

2011-07-21 @ 12:53:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Maria

Jätte mysig tapet!:)

2011-07-21 @ 13:12:13
Michaela

Det kommer bli super fint tror jag! =)



Kramar

2011-07-21 @ 14:57:17
URL: http://michaelapauline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0