Holken med mera

Hajhaj!
Igår var vi 3 på loppis i "Holken"... Holken ligger i en liten by här i närheten =) Kommer inte ihåg va den heter..... hmmmm nåt me "Yx" iaf :P Innan Rävemåla iaf.. Jaja... Skitsamma! Vi hittade lite grejs till oss alla faktiskt.... Alice fick lite nya leksaker... Kommer nog kort på de framöver kanske.... En Chimpans hittade Peter till henne (han är nog den som tycker den är roligast) Chimpansen kan "göra" massa saker... har olika ljud för sig.... suttar på en banan den har, hickar, rapar (jättetrevligt!!) , blinkar med ögonen, sträcker armarna mot en och kramas =) hihi! Inte dåligt för en apa va?! 50:- gav vi för den. Sen hittade vi en sån där liten "musik-tv" om ni vet va jag menar... Jag och John hade en hemma när vi var små... Så nu hittade jag en till Alice me! 20:- kostade den =) Lite böcker hittade jag till Alice med... Det får man ju alltid användning för! Tänk så mysigt när hon är större och man kan ligga och läsa en bok för henne innan hon ska sova... Mys!
Peter och jag köpte lite småsaker till oss bara.... Jag köpte 4st bomullsservietter med en liten blomma broderad... Supesöta! Och Peter köpte en bok bland annat. =)

Igår kväll kom lillebror hit... Vi behövde hjälp med datorn... Så han hade med sig tryckluft som han sprutade in i datorn för att få ut lite damm... Och idag har den funkat mycket bättre! Fläktarna går inte för fullt längre och datorn är så tyst så jag tror den är död ibland :P Inte har den startat om sig på hela dagen heller! Sköööönt! =)
Som tack för hjälpen bjöd jag på kladdkaka med daim och hallen uppe på =) Namnam!
Massa bus blev det ju med Alice också såklart... Hon var såå pigg så och skulle då inte sova igårkväll! Busefian! Glad för sin morbror/gudfar är hon minsann :D

Det var vår lördag det! Hoppas ni hade en bra dag!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Så kul att kunna fynda massor på loppis och så bra att du tillslut hittade en sån bildtv till Alice =) Kanonpris me ju!

Skönt med datorn me! Puss

2011-07-17 @ 18:14:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0