Mammas lilla Badanka!




Min lilla Sötnos fick sig ett litet kvällsbad idag =) Himlans mysigt tyckte hon! Lekte loss med sina små söta "baddjur" :)

Igår ställde Alice sig upp för första gången btw! I Mormor & Morfars fåtölj :P Busungen! Och idag såg jag att hennes andra framtand nere har kommit upp... Men nu får det minsann sluta hända saker med Alice! Ska det fortsätta i denna takten är hon väl tonåring om en månad! Men visst är det ju skoj med allt som händer.... Men det går allt för fort!


Puss på er!


Kommentarer
Linda

Denna söta unge! Haha allt går fort när det väl börjar hända ;) hoppas inte tanden åker upp igen då :P det vore ju lite otur ;) jag får komma på fika snart igen så jag kan bevittna dessa nyheter :D kram

2011-07-15 @ 23:26:44
Hanna

Ååh så mysigt man ha då.. mysigt o sitta o plaska i skumbadet. Och så söta badleksaker hon har!

Ooh så kul att hon har ställt sig upp! Visst är det sorligt samtidigt att det går så fort allting.. men det är ju så. Man blir så glad för alla framsteg! Puss

2011-07-17 @ 18:21:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0