Nyckelpiga



Lilla Alice leker för fullt med sin Nyckelpiga som hon fått av Mormor & Morfar! Gillas!


Hej hopp!
Åhhh jag har försöka filma Alice idag... Men hon gör inte som jag vill :P Så fort hon får syn på nån lampa så säger hon "Bampa" Har ju försökt filma detta så ni får höra... Men Alice äääälskar min kamera... Så, så fort jag tar fram den får den all hennes uppmärksamhet :P Då har hon då inte tid att bry sig om lampan! Och smyga fram den går då inte... Knasungen! Jaja... nån dag ska jag väl lyckas :P


PoK


Kommentarer
Hanna

HIhi jag har minsann fått se det "live" iaf ;D Söttösen! Hon är så duktig! <3 Puss

2011-07-14 @ 13:11:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0