50-års fest!



Mina Fina!



Lek-dags! Förflytta kex från pannan till munnen utan händernas hjälp.



Jag fick också va me å leka... Äta sockerbulle utan att slicka sig om munnen. Jag förlorade... Grrrrr



Lena och Micke tuggar på



Här vann Lena en gren (kanske syns?!?!) :P



Hamra,hamra,hamra!



Födelsedagsbarnet! :D



Mys!



Johan, Tuva, Jag, Alice & Ebba



Elias!



Världens sötaste lilla lock har Alice ovanför sitt ena öra!



Lena hade bakat jättefina (och goda) tårtor! Såklart med grodor på!



Sötnos!



Andreas & Elina!



Bildspel!



Och så lite presentutdelning me!



Fin tavla med foton fick Lena av sina barn! Superfina bilder!



Hejsan!
Igår var vi på 50-års fest och firade Peters pappas fru Lena! Hade en himla rolig kväll! Alice och jag åkte dock hem vid halv 11-tiden... Lillan behövde ju sova =) pappa Peter däremot stannade kvar tills kvällen var slut och fick sova över hos sin syster :P
Jättegod mat blev vi bjudna på.. Buffé var det. Himla mumsigt! Och så tårta til efterrätt! Himlans gott! Kvällen ar mycket lyckad!
Tack för en rolig kväll! =)

Kram!



Kommentarer
Hanna

Ser ut som det var en jätterolig fest! Sockerbulle e ju såå gott.. men svårt att inte slicka sig runt munnen när man äter :P Puss

2011-08-26 @ 18:08:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0