1000 inlägg

Japp som ni säkert förstår av rubriken så är detta mitt 1000e inlägg här på min alldeles egna blogg! :D

Tänkte fira detta med att dela med mig av ett fint mail som jag fått från en läsare....

"Hejsan Jenny!
Har inte träffat dig, men oj -love you! Jag fick hem min efterlängtade tapet idag! Tack vare dig! Jag har köpt hus nyligen och behövde hjälp med tapetval,, googlade och kom in på din blogg och vart förälskad i din tapet! :) och idag ( igår) klockan tickar,,, hämtade jag ut den!!! Tack vare dig! <3 oj oj som jag letat,,, för som du vet så måste det ju kännas 100% bra med tapet ,, :P
Jag håller på med allt förarbete nu,,, phu! Vill få upp den! :) om det nu skulle fattas så köper jag gärna din rulle! ;) tusen tack för all din hjälp!! Du är bara bäst! Mvh sophie"

(Hoppas att Sophie tycker det är ok att jag publicerar detta!)


Visst var det ett gulligt mail?! Sophie hörde av sig för ett tag sen och frågade vad min tapet i sovrummet hette... Och nu hade hon som ni säkert förstått fått tag på den, efter mycket om och men! :)  


Tack alla ni som tittar in här på bloggen! Jätteroligt att se att jag fått så många fler läsare den senaste tiden!
Många Kramar till er!





Kommentarer
Hanna

Hur ser man hur många inlägg man skrivit? Så fint mail du fått! Sånt blir man glad av! Pusss

2011-06-25 @ 15:55:04
URL: http://imm0rtelle..blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0