2 juni

HejHopp i stugorna!
Har ni det bra?
Jag sitter fraför tvn och tittar på det rätt så löjliga programmet "4 bröllop"... Alice far runt här inne i gåstolen och tjoar för fullt! Vilken energi hon har! Springer i gåstolen nu! Min lilla gumma!
Idag har vi varit ute mkt i trädgården och grejat. Jag har kört med trimmern, rensat 28 ton ogräs, och sått lite=)
Är heelt slut nu! Har ju gått och blivit förkyld :( TRÅÅÅK! Tycker inte att jag har varit annat än förkyld de senaste månaderna :S

Nu ska jag gosa med Alice!




Kommentarer
Hanna

Hur mår du idag gums? Hoppas du är lite bättre! Inge vidare att va förkyld.. speciellt inte när det är så fint väder! Puss

2011-06-03 @ 19:19:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0