Lugn dag

God kväll!
Hoppas att ni har haft en bra midsommarhelg!
Idag har vi bara varit hemma heela dagen! Så härligt! Peter har klippt gräset och grejat... Och jag har väl inte gjort så värst mkt faktiskt... Har varit rätt så trött å matt idag... Men känner mig allt på bättringsvägen nu iaf!

Har varit en himlans glädjefull dag idag! Först att få veta att Alice fått ne kusin, och sen pratade jag med min fina vän Linda och hon berättar då att hon och Jimmie köpt hus! :D Åh så glad jag är för deras skull! De har ju letat så länge! Så nu blir det snart flytt till Nättraby! Gissa om jag kommer hänga på låset på deras dörr :P :P


Här kommer några bilder på lillfisen när hon gungar här hemma i trädgården idag =)










Puss!


Kommentarer
Hanna

Såå mysigt att gunga! Det blir man nog inte för gammal för att tycka.. :) Så söt hon är lilla loppan! Puss

2011-06-28 @ 23:11:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0