Städdag

God kväll på er!
Hoppas ni har haft en bra dag, trots regn och rusk! Tycker synd om alla som tagit studenten/haft skolavslutning idag.... :/ Så lagom kul me regn då!
Jag har haft en riktig "inne-dag" idag... Har dammsugit hela huset samt torkat golv...  Tvättat massor har jag me gjort.... Och så har jag bakat bullar! Med vanilj... Namnam! Va längesen jag bakade just bullar... Har aldrig gjort det i detta huset tidigare... Och vi har ju ägt de sen augusti förra året! :)
Nu är jag heeelt slut faktiskt... Tror jag ska ta mig en macka och lite te... Sen blir de sängen!

Trevlig helg på er!




Kommentarer
Hanna

Mums vad gott med vanilj bullar.. hur gör man såna? alltså själva vaniljsmaken.. med vaniljsocker elr? Jag brukar ju bara gör med kanel :P Puss

2011-06-11 @ 22:26:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0