Tjuuuv

Tjuven Alice!

Alice är mkt stolt och glad över "stöldgodset" (Pappa Peters namnsdagspresent, en skjorta) :P
Busefia är hon allt!




Sötetjejen♥

Ingenting får vara ifred för Alice nu för tiden... Allt ska pillas på och ätas på! En bullform nallade hon från en låda idag... Fick plocka ut den ur hennes mun! :S Får nog ta å skaffa nån grej så hon inte kan öppna lådorna... Är rädd att hon ska klämma sig me... Mycket som är farligt!

Igår satte lilla Alice sig upp alldeles själv för första gången =) Skriver de mest så jag själv ska komma ihåg de :P Man glömmer fort...
Min lilla Gumma... Hon har blivit så stor så fort tycker jag.... Tiden går för fort. Snart är man väl igång och jobbar igen =( *Suck*


Puss!


Kommentarer
Linda

hihi du får skaffa sånna "barn-säkra" haspar :P det hade vi på alla lådor och skåp. Busiga ungar som gillar att snoka i skåpen ;) haha De är effektiva, dock går det att öppna lite, så klämrisken finns ju :( men hon lär väl sig kanske..

Passade skjortan Peter? den såg lite liten ut, eller var det bara jag som tyckte det? :P Kram

2011-06-30 @ 23:02:06
Hanna

Hihi lilla busan! Ja det är otäckt... men jag har hört att såna haspar inte är så bra just att de ändå kan klämma sig.. för det vill man ju gärna undvika :/ Men o andra sidan är de ju bra för att hon inte slänger ut allt som är i sen ;P



Ooh så kul att hon satte sig! Så duktig hon är! =)Ja klart man ska skriva ner såna speciella händelser.. det är ju stort som mamma att se hur sina barn lyckas och utvecklas! Man blir så varm om hjärtat. Och det är ju speciellt det första året de lär sig massor med nya stora grejer! :)



Puss

2011-07-01 @ 10:26:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0