Brunt till vitt



God kväll på er!
Hoppas att ni har haft en härlig dag! Det har allt jag haft tycker jag! Har hunnit med en hel del för ovanlighetens skull :P Jag har målat räcket uppe i hallen och målat taket i badrummet uppe. LITE MER BRUNT ÄR BORTA :D:D Ja i mitt hus kommer det inte att komma in någonting mer brunt någonsin! Jag har väl aldrig varit ett fan av just brunt, men nu är jag nästan kräkfärdig på brunt :P Men visst, brunt kan vara fint... Men inte i mitt hem ;) Är så sugen på att sätta fart och måla panelen nere i hallen... Vit såklart! Hoppas jag kan hinna med att slipa och grunda någon dag snart... Tror det kommer bli en himla skillnad... Trappen blev ju oerhört mycket ljusare när det bruna blev vitt. Tänk att någon/några faktiskt har valt allt detta bruna..... Jag menar, jag förstår ju om man kanske vill ha en brun tapet ELLER brunt golv typ... Men att ha ALLLT! Inte klokt... Ni som sett mitt kök vet ju va jag snackar om! Bruna skåps/köksluckor, bruna lister, bruna fönsterkarmar, brunt mönstrat golv, brunt/orange kakel... Osv! Jaja! Min kamp mot det bruna fortsätter!

I eftermiddags skickade jag ett sms till min moder och hörde om hon å pappa ville komma på lite kvällsfika... Och de skulle de göra! Men när de knackade på dörren och jag öppnade stod mamma och min faster utanför! :D Vilken överraskning! Så roligt! :D Snälla faster hade med sig detta superfina kakfat/brödkorg till mig! Hon tyckte att de stod Jenny på den! Och jag kan inte annat än att hålla med! Verkligen min stil :D Tack så hemskt mycket!!




Kommentarer
Hanna

Hihi Du måste vantrivas i vårt vardagsrum med det mörka bruna golvet och brun/gilodiga tapeten.. för att inte tala om det valnötsbruna soffbordet och tv-bänken ;)

Kan hålla med om att gammalt brunt är fult... men nyare saker är fint =)

Puss

2011-06-16 @ 10:17:24
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Haha nääää! Ert är ju nytt å fräscht! Och så har ni ju andra ljusa väggar till! Ert är jättefint! Inte som här me gamla fula bruna heltäckningsmattor å så :P



Pussss

2011-06-16 @ 18:29:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0