Till Hallen

Just nu går det runt å runt å runt i mitt huvud... Fullt med tapeter i mina tankar :P
Här kommer några av mina favorittapeter..... Ge mig gärna era åsikter!
Kommer ju bli mycket vitt i hallen... Dörrar ska ju bli vita... Panelen är ju vit... Golvet däremot blir väl svart eller grått tror jag... Så hade nog varit fint med lite färg på väggarna!


En favorit sen tidigare... Tror tom jag bloggat om den innan? Nagoya från Mimou.



Chelsea också från Mimou



Pompidou från Mimou


Kyoto från Mimou





FERM


FERM







Garden från Boråstapeter


Magnolia från Cole & Son


Finns i rosa med... Dyr som attans tyvärr... Men sååå underbar♥




Kommentarer
Helena

Farrow&Ball brukar ha snygga tapeter.. och sjalvklart Laura Ashley som jag ar tand pa..hehe

Diggar inte den gula.. kanns pannkakig pa nage vis.. Diggar strongt den klarbla med fageln pa.. men da far man nog endast ha pa en vagg.. passar monstrena med era mobler????

2011-06-24 @ 10:12:09
Linda

Den gula helt klart! Den var sjukt snygg & skulle verkligen passa i hallen. :) Bryta av allt det vita och sen med ett mörkare golv med, perfekt!

Trevlig Midsommar på er :D Puss & Kram

2011-06-24 @ 11:45:51
Hanna

Jag tycker den näst sista... eller 2a elr 4e =) Puss

2011-06-25 @ 15:45:58
URL: http://imm0rtelle..blogg.se/
Hanna

Blir det nån av dessa till hallen? :) Puss

2011-08-26 @ 18:16:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0