1-0 till mig





Min lilla Gumma! Idag vid nattningen satte jag på henne sovpåsen från Ikea... Har inte använt den innan.. Men nu sparkar hon av sig täcket heeela tiden! Trött på att springa och stoppa om henne hela tiden ;) Så då får de blir denna :P Alice blev inte jätteglad när hon försökte sparka av sig den :P hihihi! Gick inte så bra!
Mamma-Alice 1-0! ;)

Nu väntar jag på att min Älskling ska komma hem från jobbet. Då blir de lite kvällsmat och sen ska jag lägga mig. Är inte alls pigg idag heller. Suck.

Hoppas ni haft en bra måndag! =)=)
Puss å kram!


Kommentarer
Hanna

Nämen vilken smart o cool grej! Skulle passa ypperligt här hemma me ju! :D Fast det är mest i början innan han somnar som han sparkar av täcket.. så jag brukar öägga på honom det sen, så brukar det få stanna.. än så länge!

Hur gick det i natt då ;) Inga protester från henne?

Det ser ut som samma apa som den mattan du köpte!

Pusss

2011-03-29 @ 12:17:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Michaela

Sån söt grej! =) Haha!



Njae, lite färg lyckades jag nog få i alla fall ;) Tack! Det fanns ju så mycket att handla ju, kunde ha köpt hur mycket som helst, men man vågade ju inte med tanke på vikten på väskorna =/



Tack! Är dock ingen "mästerfotograf", men en del fina bilder blev det ändå =)



Ja, fy, det känns verkligen när han inte är hemma =/ Ja, det måste vi! <3

2011-03-30 @ 22:48:45
URL: http://http://michaelapauline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0