Alice Cullen

Hejhej!
Nu har jag och Älskling nyss ätit en god kvällsmiddag med lite god Hallonpaj till dessert :) Riktigt fredagsmys! ;)  Alice ligger i vagnen och sover... har legat där i flera timmar nu!! Men jag har ju tagit av henne mössa, tossor å vantar å knäppt upp overallen... Annars blir de nog värmeslag! Idag har inte Alice varit helt på topp... Och när jag kikade i hennes mun innan förstod jag ju varför.... En tand till!! Och gissa vilken? Jooo den andra hörntanden! Min lilla vampyr!!! Kommer nog se roligt ut när båda hörntänderna växt ut helt :P Haha! Gullungen!
Tittade på "Så ska de låta" innan... Gillar verkligen Peter "Ronny" Settman..... hehe.... himla rolig! Däremot så klarar jag verkligen inte av Christer Sandelin.... Vilken jobbig människa! Är han påtänd eller? Usch!

Well,well! Får nog ta och bära upp min lilla vampyr till sin vagga :) Kan ju inte ligga i vagnen hela natten! :)

Ha det så bra!
Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Hihi Alice the vampire ;) Hoppas hon inte blir lika dålig denna gången! Puss

2011-03-19 @ 17:24:16
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0