Bröllop

Ja idag är vi anmälda till min kusin Daniel & Gretas bröllop! Ser verkligen fram emot det!!
Ikväll har jag suttit och kikat runt lite på nätet efter lite inspiration på klänningar... Jag ska nog inte beställa nån... så svårt att veta hur de sitter på juh! Jag & Michaela får ta en dag framöver och köra ett butiksrace! :D
ska bli sååå roligt att få klä upp sig riktigt ordentligt :D Och måste hitta en fin klänning till Alice också! Hon är ju så liten så vi kan ju inte lämna henne hemma... Men hon fick följa me! =) Kommer nog gå bra hoppas jag! :P Blir hon otålig i kyrkan får ju en av oss gå ut med henne, är ju inte värre än så!

Här kommer lite bilder på klänningar som jag hittat på nätet och gillar.... Men kommer inte köpa nån av de... Bara lite inspiration =)









Där var några klänningar jag tyckte var fina.... Turkos/blå/petrol/lila/rosa är nog de färgerna jag är inne på.. Allra helst Turkost! Min absoluta favoritfärg!! :D Älskar ju klänningen jag hade på Johan & Johannas bröllop.... Men det är lite tveksamt om den fortfarande passar.... Sen är de ju inte så kul att ha en klänning som man redan använt!!

Sen hade jag velat ha någon vacker huvudbonad.... Hur ofta får man chansen att använda det?!








Såååå fint!

jaja, vi får väl se va de blir för nåt =)

Puss och god natt =)


Kommentarer
Michaela

Superfina klänningar! Nej jag håller med, det är så svårt att beställa, man vill ju vet hur den sitter =/ Blir nog någon lila/rosa för min del men du passar ju jättebra i blå/turkos! Men en klänningsrunda får vi ta framöver ;)

Kram

2011-03-31 @ 23:54:18
URL: http://http://michaelapauline.blogg.se/
Linda

Den svarta & den lila längst ner var jätte fina! :D

2011-04-01 @ 00:00:20
Hanna

Åh så kul med bröllop! Ska bli så kul o se hur ni klär upp er sen när det är dax! =) Pussa

2011-04-02 @ 23:03:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jossan

Första klänningen gillade jag. jätte fin

2011-04-04 @ 16:17:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0