En dag i Karsbo

God kväll!
Idag har jag och Alice varit hos Hanna & Alexander i Karsbo! Vilken mysig dag vi har haft! När vi kom dit bjöd Hanna på lite "frukost" eller Lunch kanske är mer passande att säga... :P Alice fick ett jättefint paket innehållandes ett supergulligt smyckeskrin! Tack så hemskt mkt!! Sen blev det fika... Hanna hade bakat en supergod Kladdkaka med en glasyr på... Hemskt gott! Efter den goda kakan la vi våra små älsklingar i deras vagnar och gick en promenad. Hääärligt! Väl hemma igen började vi med middagen... Färsfyllda Auberginer med Bulgur och sallad till... Åh så gott! =)=) När vi satt och åt middagen flög Hanna upp och skrek (skrämde typ ihjäl mig) Då sprang de en Lokatt utanför huset! Cooolt! Jag hann dock bara se bakänden :P
Här kommer lite kort från dagen!


Kladdkakan & Auberginerna!




BEBISMYYYYS:






Paketen... Smyckeskrinet till Alice å Hanna fick en blomma, persikocider å ett kort av oss :P


Finaste Hanna & jag :) Gamla Morsorna :P


Tack för idag



Pussar!



Kommentarer
Hanna

Taaaack för idag bästaste! <3

Har haft jättekul/mysigt, men tiden går alldeles för fort! Men så e det när man har kul :P

Så bra att du gjorde dem bilderna svartvita på oss.. hihi.. blev finare ;) Pusss och tack igen för den fina blomman o drickan! :)

2011-03-02 @ 22:12:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0