Dyra blommor



Denna söta Näva fick följa med mig hem idag :) "Ballerina" hette den. :)



Underbar Lilja som dykt upp i en rabatt



Akleja finns det gott om här :)


Hej på er!
Idag åkte jag och Alice till Nättraby för att köpa lite fina blommor. Hittade det jag var ute efter... Köpte bland annat Jätte Daggkåpa (2 st) och en blomma som jag inte kommer ihåg va den heter.... hmm.... Marktäckare med små gula blommor. Sen blev det lite blommor att fylla balkonglådan med :)
När jag kom till kassan och skulle betala började jag nästan gråta... 1030:- blev det!! :O Satt å svor hela vägen hem i bilen... aldrig mer att jag ska köpa blommor! Men när jag väl kom hem och hittade kvittot så såg jag att det inte alls stämde... Nåt på 400:- skulle det gått till... Grrrrr! Så nu får jag köra dit igen nån dag för att få pengarna tillbaka. Retfullt! Jaja. Huvudsaken är ju att jag får pengarna tillbaka!


Kramar!



Kommentarer
Hanna

Men shit! Vad är det för kassör som slog in så himla mkt fel?! :O Hoppas du får tillbaka de där pangarna! Fina blommor har du iaf köpt! Puss

2011-06-01 @ 21:07:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0