En eller två tårar fällda...

Hejsan!
Idag har jag gjort lite ändringar här hemma... Vaggan som Alice har legat i sen hon föddes är lite väl liten nu... Stackarn kan knappt ligga raklång i den :P Så idag bar jag upp spjälsängen i vårt rum istället. Hade sån tur så den passade perfekt! Var rädd att den skulle vara för stor... Kändes allt lite sorgligt att lägga unden alla påslakan och lakan och grejs till vaggan... Snyft.... Så stor Alice har blivit!

Jaja... så här blev det iaf!









Puss!


Kommentarer
Hanna

Åh men så fint det blev. Hon kommer sova jättebra där! Vaggan har väl inte så höga kanter heller och så slipper jag snubbla på den hihi ;-) ni får allt ta o fixa strömbrytaren me :-P. Puss

2011-05-28 @ 09:28:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0