Läkarbesök


Hejsvejs!
Hoppas att ni har haft en bra dag! Jag och mina tjejer har haft en bra dag tycker jag allt :) På eftermiddagen körde vi till Kallinge för ett besök på BVC. Idag var det läkarbesök... Så doktorn kollade igenom Alice lite... Frågade lite vad hon kunde göra nu och så.. Allt var bra :) Nu väger Alice 8100 gram. Längden tog de inte... Men skulle gissa på 66-67 cm typ =)
Annars har vi inte gjort så mkt idag... Vanliga sysslor bara... plocka in tvätt, dammsuga och så... Hoppas det blir fint väder imorgon.. Hade behövt ha en "ute-dag" Trädgåden växer igen! :O

Ha det så bra så hörs vi snart igen!
Kramar


Kommentarer
Hanna

De växer på de små bebisarna.. tänk snart är de inga bebisar längre.. vad man kommer sakna denna tiden. Men så klart kommer det ju alltid va underbart!

Hihi ja trädgården växer me på bra! Regnet gjorde susen! Puss

2011-05-27 @ 16:36:46
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0