Mys med finaste Emma!














...Och så lite bus med Pappa me såklart!





Hej på er!
Ikväll har finaste Emma varit här hos oss =) Vi har ätit lasagne, fikat och myst (och busat) med Alice! Har haft en jättetrevlig kväll! Tyvärr har jag haft ont i huvudet hela dagen... Och blir bara värre och värre :( Har tagit tablett nu iaf så hoppas jag kan sova bort det.... Kanske åska på g? Eller så har jag väl gnisslat tänder inatt kanske....

Imorgon får jag se lite vad som händer... Kom på att vi ju inte har köpt något bröllopspresent!!!! Kanske får fixa det imorgon... Och packa me... Snart är det dax! :D Kommer sakna min fina lilla Selma bara! :(


God natt på er mina vänner♥
Puss och Kram!


Kommentarer
Hanna

Usch blir du me konstig när det är åska på G?

Vad fick Daniel o Greta i bröllopspresent sen? Elr det får jag kanske läsa om senare?! hihi ;)

Så kul att ha besök av Emma! Skulle vilja träffa henne, saknar henne! Puss

2011-05-23 @ 18:28:16
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0