En dag hos Mormor

Hej på er!
Idag åkte jag, Alice och min Mamma till min Mormor i Jämjö :) Där mötte vu upp min Morbror Göte :) Var mkt trevligt att träffa Mormor igen :) Vi fikade och lite så... busade med Alice! :P Busefian!


Alice och Göte kollade lite i lådor :P


Mys hos Mormor!


Min Moster kom också inom en sväng! =) Glatt gäng eller vad säger ni!


Lite mer allvarliga miner här, men det var nog bara tillfälligt! :P


Mamma & Mormor!


Bus med Gamlamorbror Göte!



Måste bara skriva att jag är så glad över att vi har såna fina släktingar/familjemedlemmar -på båda hållen! 
It means a lot!
=)



Kommentarer
Michaela

Skönt, va rädd om dem <3

Kramar

2011-10-04 @ 21:34:53
URL: http://michaelapauline.blogg.se/
Hanna- Mamma till Alexander

Kul att hälsa på den äldre generationen ibland :) Puss

2011-10-18 @ 15:12:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0