Fredagsbesök

Hejsan!
Idag har finaste Emma varit här och hälsat på mig, Alice & Selma :) Hon kom vid halv 12-12 och åkte vid 17-tiden.. Vi hann med lite allt möjligt. Promenad, lunch, fika, bus med båda tjejerna osv :) Alice är himlans glad för Emma! Tror jag det!
Idag fick jag "hälsa" på lilla bebisen som Emma har i magen... Bebis sparkade och buffade så jag la handen på magen och hälsade lite på den.... Så himlans mysigt! Jag kan sakna att känna sparkar från magen... Härlig känsla! Spännande att se om det blir en liten pojk eller flicka! Jag gissar på flicka! Hihi =)



Alice älskar att sitta och titta i böcker... Speciellt när det är djur med :)


Ha en härlig fredagskväll!
Kramar



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så roligt och mysigt med besök från Emma! Kan tänka mig att det va mysugt att hälsa på bebisen ;) <3 Puss på dig

2011-10-21 @ 19:20:23
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0