Lördagskvällen



Jag hade på mig min nya klänning som jag trivdes himla bra i!


Jag ser inte alls galen ut va?!



Finaste lilla Alice och jag :)



Trött liten Alice hemma hos Chrille & Josefine


Desserten!


Chrille & Josefine!

Vi hade en riktigt rolig och mysig kväll hemma hos Chrille & Josefine igår. Vi blev bjudna på jättegod mat. Till middag blev det en supergod gryta med räkor, champinjoner och paprika.. Namnam! Och till efterrätt blev det en vitchokladkladdkaka :D Ljuvligt gott! Vi drack även lite gott vin =) Inte Peter då för han körde!
Alice smakade också all mat... Dock var hon så trött så hon orkade inte äta så mkt. Så vid 19.30 somnade vi Alice i C & Js säng.. Det gick bra faktiskt! Sen väckte vi Alice när vi skulle köra hem vid 23-tiden och så sov hon lite till och från i bilen... Sen somnade hon om hemma igen och sov till 8- 8.30 idag. Så lite sovmorgon blev det ju! Peter gick tom ner med Alice när hon vaknade så jag fick sova till nästan 10.30... Hääärligt :D


Tack C & J för en rolig kväll! Nu får det minsann inte dröja lika länge till nästa "träff"!


KramKram



Kommentarer
Cissi

Vad fin du är!

2011-10-24 @ 21:08:06
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Hanna- Mamma till Alexander

Så fin du är min gumma! Och så trevligt med middag! Det var längesedan vi bjöd hem er hit! Får ta och göra det snart.. nån gång i dec kanske? ;) Puss

2011-10-25 @ 22:02:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0