Övernattningsgäster



Ellen, Tindra & Alice



Lilla Busan!



Lille Edvin!


Såå söt!!


Selma & Edvin låg och mös på Alices lekmatta :)


Alice kollade läget!


Hej på er!
Igår kom Tindra och Ellen hit och sov över tills idag! =) Skojskoj! Mycket fnissande blev det minsann ;)
Idag har vi hunnit med lite allt möjligt.... promenerat, lekt med Alice, bakat biskvier och lite så =) Sen kom Anna & Edvin för att hämta Ellen och fikade lite med oss också =) skoj!
Nu är jag jättetrött... så ska snart ta och lägga mig!
Hoppas allt är bra med er!
kramar 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Mysigt och kul med övernattningsgäster :D Tyckte väl Alice va kul med kan jag tänka mig! :) Puss

2011-10-31 @ 20:57:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0