Plättar i luften




Goder afton!
Ursäkta för den lite suddiga bilden men mörkret överrumplade mig lite!
Idag har jag och Alice varit på Maxi i Ronneby och handlat lite... eller... lite och lite, en hel del minsann! Hade ju en utrensning i skafferiet för några dagar sedan så nu gapade det väldigt tomt där inne!
Köpte även den fina växten som ni ser här uppe på bild... "Plättar i luften" kallas den visst för... Jag tycker att den är såååå fin så gissa om jag blev glad när den fanns på maxi! :D Köpte två stycken men skulle kanske köpt två till... Alla mina blommor här hemma är typ döda... Fattar det inte! Jag som iaf brukar ha någorlunda bra hand om blommor... Jaja! Hoppas att de nya överlever ett tag iaf! :P

Ha det så bra!
Kramar 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Vilken fin blomma! Och fin kruka till.. är den också ny? Såna blmmor/växer brukar jag aldrig klara hålla i liv. Ja fy.. gud vad det ekar här hemma med! Men imorgon kommer äntligen barnbidraget!

Efterlängtat denna gång faktiskt!



Puss puss

2011-10-19 @ 13:11:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Linda

Är de lätta att ta hand om? :P haha jag dödar alla blommar, så vill hitta något snyggt men lätt ;) Kram

2011-10-19 @ 13:29:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0