Men alltså...

Jag följer ju som de flesta i sverige "Svenska Hollywoodfruar" Har alltid tyckt att Isabel verkar vara rätt "normal" (om man jämför med de andra fruarna) Men så fick jag se hur hon såg ut innan.... Jisses, jag kände verkligen inte igen henne! Hon ser ju sååå mycket äldre ut nu efter alla operationer! Undrar hur många och vad för ingrepp hon har gjort? Kan ju inte bara vara läpparna som hon har förstorat? ser ju totalt annorlunda ut! Näsan me kanske iofs... hmmm! Jaja, hon får ju såklart se ut som hon vill, tycker hon att hon e snygg nu så fine... Blev bara lite smått chockad! :P









Kommentarer
Hanna

Hon har bytt uteende från vanlig svensk till hollywood look... Fin både då och nu.. men tycker det naturliga är finast! Pussar

2011-09-22 @ 21:01:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0