Risig =(

Uuuuusch så risig jag känner mig ikväll =( Näsan den bara rinner, nyser som attan och halsen den värker. Hoppashoppas att jag blir bättre tills imorgon! Alice och jag ska ju till finaste Emma då!!
Vi ska ju kolla in hennes & Tonys alldeles nybyggda hus! Sååå spännande! Huset ligger ju vid mina gamla hemtrakter! :D Musikgatan i Karlskrona nämligen... Eller om de tillhör Lyckeby kanske? hehe! Jaja!
Dagen idag har varit lugn och härlig! Jag och Mamma var en sväng i antikaffären i Holmsjö... Mina fynd har niu ju redan sett! Annars fanns det inte så värst mycket där idag.. Ibland finns de jättemycket roliga och fina saker... Väldigt olika de där.
Peter har varit ute och plockat ännu mer Trattisar! Har inte orkat rensa de än bara... Hihi... Får göra det imorrn :P
 Nej, nu bara svamlar jag! Haha! Tror det är dags för mig att krypa upp till en renbäddad säng (tack darling!)
Hoppas att jag kan sova bort förkylningen!

Bjuder på en gaaaaaammal bild som är från tiden i Peters lilla "Bunker":P haha! På "Lisebergsvägen" ;)

(Jo vi sover på riktigt)


Ha det toppen!
Kramar


Kommentarer
Peter

Lägg märke till Porschen på sängbordet! ;)

2011-09-26 @ 21:57:29
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Hanna- Mamma till Alexander

Aaaaw hur gamla var ni här? Han det varit 04-06 nån gång? Ni skaffade Selma 04 va?

Hoppas du mår bra nu! =) Puss

2011-09-28 @ 09:37:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0