Trevlig kväll!

Hej igen!
Hoppas att er dag har varit bra =)
Jag har precis tagit på mig pyjamas och morgonrock och tänker lägga mig uppe i soffan och läsa nya numret av "Hus & Hem" som damp ner i brevlådan idag. En annan rolig sak kom också med posten idag.... Men det får ni se bild på imorgon! :D
Undra om jag inte ska ta och sätta på nån film uppe och slötitta på samtidigt som jag kikar i tidningen... Hmmm.... jo så får det bli!
Ha det så bra så hörs vi snart igen. Imorgon är det freeedag igen! :D
Puss och Kram


Världens finaste lilla Selma♥


Kommentarer
Hanna

Så roligt att den ääntligen kom! :D Puss

2011-09-18 @ 22:34:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0