Vår Dag!



Alice hade köpt paket till Alexander ;) En Flodhäst som nynnade som man ska ha i badet :D


Smarrig middag åt vi idag! Och lika smarrigt fika :D Promenad i skogen hann vi också med. :)


Bus och myyyys!


Halloj!
Idag har jag och Alice varit hos våra finafinafina vänner Hanna & Alexander (ja och Dennis me då :P)
Vi har hunnit med allt och ingenting typ :P Ätit frukost, busat med kidsen, fikat med kaffe (såklart) och smarrig chokladpudding med roooosa grädde :D , sen blev det promenad i det fina, men blåsiga höstvädret. Våra små skatter somnade som söta små stocker i sina vagnar! När vi kom hem så började vi med maten. Kycklingfilé i ugn med färskpasta till. Mumsfilibabba! Sen blev det såklart mer bus och så åt vi middag och innan vi åkte hem fick jag mig en kopp kaffe till :D Med vaniljglass och persikohalvor :D:D:D Namnamnam!

Tack för en jätterolig dag, som alltid :D
Puss


Kommentarer
Hanna

Tack en toppen dag! <3 Alltid lika kul att umgås med dej o Alice.. Våra fina vänner! Puss

2011-09-14 @ 11:21:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0