Vilken dag...





Som ni säkert ser på bilderna här ovanför så har jag/vi haft en superhärlig dag!! Allt har "stämt" idag på nåt vis... Alice har varit på bra humör och har sovit gott... Lekt och busat och haft sig! Alices Mormor kom en sväng på besök också!
 Sen ska ni få höra vad mer som har hänt idag.... Det ringde en "dam" och erbjöd mig jobb. Hur ofta kan det hända i dagens samhälle att någon ringer upp en och erbjuder en att få jobb???! Himla skoj! Men ska inte säga mer om detta nu då ingenting är bestämt. Ett besök på den isåfall blivande arbetsplatsen väntar i nästa vecka. Spännande! 
Seeeeen en annan jätterolig grej.... Matsalsmöblerna har redan kommit!!! :D Kan ni tänka er! Vilken snabb leverans! Har ägnat en rätt bra stund ikväll åt att skruva och greja. Blev nåra svordomar då jag som vanligt struntade i att läsa beskrivningen... hihi ;) Men de blidde bra ska jag säga! Kanske kommer någon bild på det imorgon! :)


Nu är jag minsann trött efter denna underbara men händelserika dag!
Vi hörs imorgon igen!
Puss & Kram


Kommentarer
Hanna

Såå spännande med jobbet gumman! <3 Förtjänar du! :D Ja herregud vilken Tur dag då! Kan man få ha sån tur?! ;) hihi! Puss

2011-09-22 @ 20:59:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0