Försovning...

Hej på er..
Gissa vilken chock jag fick imorse när jag vaknade till och kollade va klockan var... 07.03 var hon..... Och jag skulle ju börjat jobba kl 7! :O Slängde på mig de första kläderna jag hittade, ringde jobbet och så körde jag! Usch va hemskt det är att försova sig! Tycker man känner av det hela dagen sen... Så där konstigt förvirrad på nåt sätt... Kom ca40 minuter för sent till jobbet... suck! Sån tur var så var det en lugn morgon på jobbet så det gjorde faktiskt inte så mkt... Men ändå... Jag försover mig eller kommer aldrig för sent!
Förutom det så har iaf dagen varit bra =) Jobbade till 16... sen hem och laga mat och så... Nu väntar jag på att Alice ska somna där uppe... Hon vill inte alls idag! I vanliga fall brukar det bara vara att lägga henne i spjälisen och sen gå ut så somnar hon.... Men inte idag verkar de som... Tror jag ska upp och kika till henne!
Hoppas er dag varit bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Ojdå! Inte roligt att försova sig :/ Hoppas du slipper vara med om det fler gånger ;)

Hoppas Alice somnade gott sen! Händer att Alexander också har svårt att somna ibland, men oftast är det att han behöver göra magen då. Puss

2012-04-19 @ 09:02:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0