Kalas för Peter!

Hej på er!

Idag har vi firat Peter lite... Han fyllde ju bara 29 så blev inget stort kalas.. Men mina föräldrar, Min Faster och mina systersöner samt Peters Pappa & Lena kom iaf :)
Vi bjöd på Fyllda tortillabröd och en sallad till middag, och till fika blev det en supergod Apelsintårta (köpt) och så lite småkakor som jag bakade igår :)
Här kommer lite kort! 





Alice med sina kusiner!





Pontus & Simon, såå goa och duktiga!



Ettav få leenden som Alice bjöd på idag... Hon har inte alls varit på humör... Mammig och gnällig... Hoppas inte hon börjar bli sjuk :/ Hon var inte ens intresserad av varken maten eller fikat... och då är det ju verligen nåt som intestår rätt till!!:O









Tårtan & kakorna :)

Tack alla för en mycket trevlig dag!!

Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Vad fint kalas! Tråkigt att bara Peters pappa o sambo kom! Men de andra firar väl honom en annan dag!? :)

Kakorna och tårtan ser jättesmarrigt ut! :)

Stackars lilla Alice! Vart kan det vara? Det förstår jag att nåt inte står rätt till :( Puss

2012-04-29 @ 22:00:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0