Lovely day

Haj på er!
Idag har Alice och jag varit i stan och träffat Hanna & Alexander. Vi har haft en riktigt mysig dag! Vi har lunchat, shoppat, ätit glass i solen och varit i Hoglandspark på den lilla lekplatsen. Peter fyller ju år imorgon så Alice och jag köpte lite presenter till honom... Hihi! Annars blev det inte mycket shopping... Alice fick massa strumpor... Hennes fötter har minsann växt för alla hon hade hemma var små.. Jag köpte mig två sommarklänningar och en somrig topp... Det var nog allt faktiskt!
Här kommer lite bilder!



Lunch på Åhlens




Buuuus på lekplatsen!


Tack för en rolig dag H & A!
Kramar!



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Tack för idag gumman! Var kul att träffa er! <3 Kul att shoppa lite också :) Och tur med vädret hade vi ju ;) Fina bilder du tog på våra gryn :) Puss puss

2012-04-24 @ 21:08:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0