Pannkakor med Blåbärssylt

Go kväll!!
Hoppas ni har haft en bra dag =) Idag har Alice och jag(och Selma såklart) varit  själva hemma. Peter har jobbat..Vi har mest myst och busat :) Städat en del me... Och tvättat... Tycker inte man gör annat :P
Till sen middag idag gjorde jag lite pannkakor och till det gjorde jag Blåbärssylt för första gången i mitt liv! Jisses så gott det var! Alice åttvå stora pannkakor med sylt och grädde till :P Efteråt blev det till att sanera köket;) Allt var fullt med blåbärssylt.. Vet inte hur man kan lyckas med att kladda ner så mycket!! :P
 
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Hemlagat är allt godast!! Vad du är duktig! Ser jäättegott ut och det ser man på Alice att det var ;) Puss

2012-08-05 @ 22:58:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0