God kväll!

 
Idag har vi återigen haft en mysig, snöig dag :D Alice har varit ute och åkt pulka, gissa om hon gillar de =) Dock är hon liiite rädd för snön! Hon ramlade omkull idag och jisses så rädd hon blev! :P Klart, är ju så mkt av de!!
 
Efter Peter kommit hem från jobbet körde vi till Alices farmor. "Amme" säger Alice, så gulligt!
Alice och Peter ska sova över där medans jag jobbar =) Alice har gosat med kisen Morris, stackars Alfons är sjuk :( Sen har Alice och "Amme" läst böcker också =)
 
Nu ska jag sätta fart och jobba lite... På mitt jobb pågår det renovering just nu så de luktar såå skarpt.. Har redan börjat få huvudvärk så undra va de ska sluta... Är ju nååågra timmar kvar om man säger så! :/
nattinatti på er!
PoK


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Hihi inte lätt.. det är ju så kallt också! Mysigt att sova över hos farmor :)
Hoppas natten gick bra och att du inte åker på migrän :S Puss

2012-12-06 @ 13:03:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0